Najnowsze:


Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_aidanews2/helper.php on line 1115

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_aidanews2/helper.php on line 1115

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_aidanews2/helper.php on line 1115

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_aidanews2/helper.php on line 1115

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_aidanews2/helper.php on line 1115

Warning: Creating default object from empty value in /modules/mod_aidanews2/helper.php on line 1115
09/02/2015, 14:55
Dnia 3 lutego 2015 roku na otwartej po raz 133 aukcji internetowej platformy handlowej GlobalDairyTrade (GDT) odnotowano zwyżkę średniej ceny ze...
09/02/2015, 14:36
Według najnowszych szacunkowych danych niemieckiego Ministerstwa Rolnictwa, dostawy mleka w Niemczech po 9 miesiącach sezonu 2014/15 przekraczają...
09/02/2015, 13:59
Od lipca 2014 roku do początku stycznia 2015 r. obserwowane były systematyczne spadki cen masła na najważniejszych rynkach Unii Europejskiej. W trzecim i...
09/02/2015, 09:48
W 2014 r. kontynuowane były spadkowe tendencje w pogłowiu krów. Według najnowszego badania GUS w grudniu ub. r. krajowe stado liczyło 2411,7 tys. sztuk...
04/02/2015, 10:29
Szanowni Państwo, z wielką przyjemnością i niedowierzaniem informuje, że nasz kraj został w szczególny sposób wyróżniony.Dziękuję za oddany głos i razem...
02/02/2015, 14:12
W styczniu 2015 roku odnotowano kolejny spadek gwarantowanej ceny skupu mleka największej holenderskiej spółdzielni mleczarskiej działającej globalnie –...

Reklama

Reklama

Partnerzy

Kto ma markę – ten jest pan

Produkty marek własnych do niedawna charakterystyczne były dla hipermarketów i dyskontów. Zrodziły się one z potrzeby handlowców do uzyskania przewagi cenowej poprzez oferowanie klientom tanich produktów. W ostatnich kilku latach wiele marek własnych z najniższych sklepowych półek wskoczyło na poziom średni, a niektóre nawet na pułap premium. Sukcesu dyskontom pozazdrościły...

Polskie kominy

Kominy mają jakąś dziwną skłonność do odbudowy. Poznikały wprawdzie kominy przemysłowe, ale pojawiły się inne. Te nowe nie zieją wprawdzie dymem, ale jednak mocno zatruwają życie wielu Polaków. Chociaż zatrute życie mają właściwie ci, którym nie udało się wdrapać na komin, a niektórzy z niego spadli. To kominy dochodowe. Przeciętne dochody rozporządzalne...

Dryfowanie do zielonej wyspy

Ze źródeł statystycznych dowiadujemy się, że dochody polskich konsumentów wzrastają. Z kolei, sieci sklepowe epatują nas niskimi cenami i ustawicznymi promocjami. Wizerunek to sielski. Niestety, realia nie dają się wtłoczyć w ramy tego idealistycznego obrazka. Dochody realne Polaków (przy uwzględnieniu inflacji) obniżają się w dwóch ostatnich latach, co wynika...

Zrób to sam – czyli marketingowe tworzenie produktów

Jakość i smak nabiałowych produktów jest z pewnością powodem do dumy wielu krajowych producentów. Konsumenci muszą jednak „kupić" produkt oczami, gdyż tylko zmysł wzroku może być pomocny przy sklepowym regale. Zadanie przed nimi nie lada trudne, ponieważ w każdym szanującym się sklepie jest ogromna oferta nabiałowych produktów, w której łatwo zagubić się...

Mleczny kanibalizm

Gdy otwieram swoją lodówkę widzę smakowite produkty sygnowane markami polskich producentów. Branża mleczarska opiera się globalizacji, zakłady wytwórcze nie przeszły w ręce międzynarodowych koncernów, produkty są nasze, polskie, wiejskie i ludowe. Serce rośnie. Gdy oglądam stoiska nabiałowe w dyskontach i hipermarketach mina mi rzednie. Widzę rosnącą ilość...

Dokąd zmierzasz Biedronko?

Środowisko: spotykana niemal wszędzie, liczebność: bardzo pospolita, niekiedy występuje masowo(...) Biedronki mogą rozmnażać się bardzo szybko, jednak dzieje się tak tylko przy obfitości pokarmu. Masowemu rozwojowi mszyc towarzyszy z pewnym opóźnieniem masowy pojaw(?) biedronek. Takie informacje na temat biedronki znalazłem w Internecie na stronie http://www.eduteka.pl....

RAPORT: Marketingowy ranking sieci detalicznych wraz z komentarzem

Biedronka czuje oddech na plecach oddech konkurencji W aktualnej edycji Rankingu nr 13 dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową przewagę cenową. Dyskontem nie chce być, supermarketem nie będzie, więc pozostaje...

Marsz dyskontów i pospolite ruszenie, czyli polski handel w 2013 roku

Podobnie jak w całej polskiej gospodarce, w handlu detalicznym czeka nas rok stagnacji. Według prognoz Kondej Marketing, sprzedaż detaliczna w handlu spożywczym w Polsce w 2013 roku osiągnie poziom 254 mld zł, co oznacza wzrost o 2,4% w stosunku do roku 2012. Jest to wskaźnik bliski zakładanemu poziomowi inflacji, co należy rozumieć jako zastój sprzedaży w ujęciu ilościowym....

Promocja

Ceny produktów:

  • mleko pasteryz. 3,2% - 194,22 zł/100 kg
  • mleko UHT 3,2% - 199,68 zł/100 kg
  • masło w blokach  - 1263,00 zł/100 kg
  • masło konfekcj. - 1443,46 zł/100 kg
  • PMP - 1126,28 zł/100 kg
  • OMP - 974,92 zł/100 kg
Czytaj więcej...

Reklama

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najnowsze informacje bezpośrednio na swój adres e-mail